Tema: Re: Sokoladinis sviestas sugrizo!
Autorius: ALORA
Data: 2012-05-04 21:15:39
neturėjau aš 3 kapeikų gazirofkei... o kas buvo buratinas? Va, romaboba buvo skani, bet aš 18 kapeikų tuo labiau neturėjau, tai gal
tik 2kart ir tevalgiau. Dar 'rytietiška' kava Trakų kabako Vln rusyje buvo skani, bet 33 kapeikas reikėdavo visą savaitę taupyti :)
Bet vis tiek dėl to neatrodo, kad seniau iš esmės buvo geriau.

gal tą romabobą reiktų kaip nors išsikepti ir vaikystės skriaudas užlopyt ...