Tema: Re: Tortai ant Vilniaus
Autorius: ALORA
Data: 2012-04-22 21:16:51
vaikai valgo mieliau sausainius, bet torto žvakutėms vis tiek reikia :) Dar svarbu, kokio amžiaus tas vaikas... Jei mažesnis, gerai
sueina mažiau kremuoti biskvito tipo torto formos pyragai su cukrine glazūra. IMHO.

Mano 3 metų mažoji laukia gimtadienio, nes tada bus 'pelės tortas'. Buvo citrininis-kakavinis mikimauzo galvos formos biskvitas. Ji
jo net neparagavo, bo saldumynų nemėgsta, bet tas tortas su žvakutėmis yra ryškiausias atsiminimas ir 4 metams teks užsakyti vėl.
Jei kepėjas bizniaus neuždarys...