Tema: Re: puvesio skonis
Autorius: DG
Data: 2012-04-19 18:04:18
;-) su tais kvapais nera viskas taip tiesiska...

Man pvz. labai bjaurus yra zuvies nukankintos mikrobangu krosneleje kvapas.
O darbe bobos be jokiu emociju kisa ja i mikrobange, ten anihiliuoja ir ta
sh.... ramiausiai sau valgo. Pavalgiusios atidaro duris lauka - pravedinti
stipru kvapa... Ir nieko - gyvos vaiksto...

DG