Tema: Re: del pieno putu plakikliu.
Autorius: ALORA
Data: 2012-04-06 22:36:02
aš darau taip pat :) Airaną mielai geria mano dukra, bet mano manymu, originalus iš turkėzų parduotuvių yra per sūrus 3 metų vaikui.
o praskiedus vandeniu gaunasi kažkoks skystalas. Tik todėl darau pati. Panašiausias į originalų išeina naudojant 2 dalis riaženkos,
1 dalį jogurto ir 3-4 dalis vandens, bet iš esmės, kiek jų teko gerti, visi kažkiek skirtingi.