Tema: Re: Povilui ir kitiems paerzint :)
Autorius: Povilas
Data: 2011-12-23 19:18:31
Zinai kodel manes neiserzinsi? O todel,kad neperku niekad stintu is statomu
tinklu,nes jos visada atrodo taip,kad sioje nuotraukoje - jau
padususios,isplesytais sonais ir pan.
O nebeperku nuo tu laiku,kai teko paciam matyti kratymo is tinklu procesa
Klaipedoje.Mano pazystamas anais laikais (K236) uzsiiminejo versline zvejyba
ir parupindavo jis tos zuvies man ir pazystamiems, kartu pasiimdavo I tinklu
statymus ir traukimus.Bet kai pamaciau kratyma is tinklu,padejau kryziu ant
tokiu budu pagautu stintu!

P.S.O pirkti po 12-14 lt/kg, tai briedu briedas - neverta sita zuvele tokiu
pinigu! Gaila ka tik su zmona sukapojome keptas ir marinuotas "stintiniame"
marinade strimeles, tai bucia fotkes padares ir parodes kaip atrodo, o dar
kai zinai,kad uz jas sumokejai po 3.5-4 lt/kg,tai jos patampa dar skanesnes!

"hedgehogus paiuricus"  parašė naujienų

Skanaus! Vakar perpiet israuktos is tinklu, uzmestu uzvakar :)

--
eM