Tema: Re: rukyti cili pipirai
Autorius: Povilas
Data: 2011-12-08 20:12:32
Man irgi buvo kilusi mintis I ten nukakti!Matomai,reikia vadovautis
intuicija - juk GAMTA ja mums ir dave,tam,kad padeti orientuotis gyvenime!

"pragäras"  parašė naujienų news:jbqs1s$ld7$1@trimpas.omnitel.net...

ogi šiandien kaip tyčia užsukau į Užupio krautuvę (nuo angelo kylant į
viršų, kur gatvė skiriasi tai dešiniau) ir ten aptikau aštrios rūkytos
paprikos milteliais. Kaina kas tai 6 Lt už visai padorų kiekį metalinėje
dežutėje