Tema: Re: Sulciaspaude
Autorius: Resolut
Data: 2011-11-30 19:05:53
Kaip tik siandien buvau nulekes pasiziuret Hurom pristatymo.
 Nu spaudzia viska. Nerekomendavo slyvu, abrikosu, nes kauliukas uzkims
tirsciu anga.
Kietesnius produktus (morkas, obuolius) spaudzia puikiai.Sultys skystesnes.
Minkstesni - sultys tirstesnes.
Sultys nera skaidrios - su vodke neprimaisysi :)
Spaude migdolus. Tiesa, mirkyti, tai minkstesni. Kokteilyje jeuciasi kaip
labai smulkiai susmulkintas riesutas. Migdolu luobai, toks jausmas, truputi
pakimso sieteli, bet sekantis obuolys isvale.

Galima plaut pilant vandeni  i anga. Nemanau, kad gerai ispaluna, bet
keiciant vaisius- gal ir gerai.

Isspaudos negali sakyt kad sausos, bet apysauses.

Labai patiko ,kad veikia isties tyliai.

Remontas- pagrindinis sraigtas 200 lt, sietelis 100 lt, bet, sako, kad
negenda :)

Minusai- siaura anga (letaeigiu placiom angom nebuna) ir kaina 1369 lt. Uz
tokia kaina skalbianke iseina :) Ar indaplove :)