Tema: Re: Q: maistas skrandininkams
Autorius: pjezo
Data: 2011-11-21 10:34:35
jap.
"skrandininkas" tai liaudies isminties kurinys.
nes tai gali but N variantu- perdidelis/permazas rugstingumas, skrandzio opos, dvylikapirstes opos, visoki refliuksai ir dar galas zino kas (ne daktaras aiskauda as, nezinau visu "skrandininku" bedu).
ir priklausomai nuo to rekomendacijos gali buti labai skirtingos...
tarkim pas mane ilga laika valgant tik koses, "antrus" patiekalus ir sumustiniu- sukyla rugstingumas.
kad to nebutu- pakanka kasdien valgyti sriubas ir riboti astriu+rugsciu patiekalu kieki (ech, mano taip megstami saldziarugsciai astrus kinieciu patiekalai.....), bei ... minimaliai vartoti SUA alaus (kotais nuo jo irgi skrandis nepatenkintas palieka)...