Tema: Re: virtuvinis kombainas
Autorius: ALORA
Data: 2011-10-13 18:24:31
Parejus mano senukui moulinexui as irgi pazejau i pigiausia 'kombaina' uz 380 EUR ir nusipirkau 3 atskirus irenginius uz puse
kainos. Atsidziaugt negaliu. Daugiau funkciju vis tiek nenaudojau, o kiekvienas atskiras prietaisas savo funkcija atlieka daug
geriau, nei kombainas. Tiesa, kombainas buvo gerokai pagyvenes...