Tema: Re: nom nom GMO
Autorius: ALORA
Data: 2011-07-26 11:11:40
taigi.
pvz., Bavarijoje 2 paskutinės žiemos ir vasaros buvo neįtikėtinai šiam regionui šaltos. jau seniai nieko per teliką nepalaverina
apie 'klimato šilimą" :)
Antra vertus, kas yra 2 metai žemės evoliucijoje? niekas. Tokių 2 metų, kurie buvo prieš milijoną metų, iš esmės nieks negali
nustatyti. Matomi kataklizmai, sąlygoję didelius pokyčius, ir ilgalaikiai, šimtmečius trukę pokyčiai. Tad, jeigu neiššaus dar keli
Krakatau ir nebumbtels Tunguska, pasaulio pabaiga dėl australijoje ar kur ten bezdančių karvių ir žmogaus veiklos keliamo klimato
atšilimo nebus.
deja, tai negalioja taikiam atomui