Tema: Re: naminė gira
Autorius: fkt
Data: 2011-07-13 13:01:47
o kokia yra teisinga?
ieskau kad nebutu kvietiniu miltu, tik ruginiai, ir jokiu koncervantu ir kitu nesamoniu.
nu pavyksta rast.
tik labai daznai, jei jau grynai rugine duona, tai butinai ir grudu prideta, bet pabandziau su grudais ir normaliai.
o skrudinu ne lengvai, kad net pajuoduoja vietomis. kose nesigauna. uztat spalva tamsesne.

man va kas idomiausia tai kaip veikia cukraus ir mieliu santykis,
na pastebejau kad mieliu padauginus neskani karti gaunasi, per mazai ju idejus, per daug saldi gaunasi,
bet kaip ten tiksliai viskas veikia neiaksu,
bei ka daro razinos. jei tipo jos reikalingos del rugimo, tipo ant ju zieveles likusiso bakterijos kurios rugina vyna, tai
kodel razinos dedamaso tik ispilscius i butelius, ir iskart ar po poros val i saldyta, kuriame tipo sustoja tie procesai.
bet: saldytuve pastoveje po poros dienu labai pagereja skonis. reiskia nesustoja. nu zodziu.