Tema: Re: Bebro rûkymas
Autorius: Indraja
Data: 2011-07-07 13:47:28
Mano dede vaisino mus rukytu bebru. Jis tai kaip supratau priprieskonino,
paliko kelias paras (ziema buvo) vesiai, paskui rukino toj portatyvinej
rukykloj.
Mesa nebuvo kieta, bet nepasakyciau, kad labai skanu buvo. Gavosi karsto
rukymo tas bebras, ir kaip sakant vaizdas buvo, kad jam dar gerai truko
temperaturos. Manau sudetinga paruost gerai. O va tas tamstos rastas
receptukas, man gana rimtai atrodo, ir as pasitaikius progai juo ketinu
vadovautis, kaip tik esu ji uzsisaugojus prie receptu :)

P.S. Beje kai valgem dedes rukyta bebra, turejom svecia is Anglijos. Tas
ponulis labai dyvijos, kad tokiu dalyku niekad neragaves. Grizes i tevyne,
nuejo darban, ir visi eme klausinet, kaip jam ten Lietuvoj sekes, ka jis
veike... Na ir porino zmogus, kaip cia kas. Buvo Kaledu laikotarpis,
pasakojo apie musu maista, na ir apie ta bebra uzsimine. O kas ismano anglu
snekamaja kalba - gal girdejo posaki, ka pas juos reiskia "valgyti bebra"
:))))))
Zmogus impulsyviai pasigyre, kad jis "valge bebra", tai visas kolektyvas
leipo is juoko, aisku ir jis pats, vos suvokes ka tika pasake :)
--
pagarbiai;
Indraja