Tema: Re: Kaip greitai išsimarinuoja?
Autorius: Bildukas
Data: 2011-07-05 12:24:19
Gal ir klystu, bet isisvaizuoju po karsto marinavimo,  po dienos-kitos
tikrai galima ragaut. Sviezius agurkus kai raugi - pasudai, lapu visokiu
pridedi ir po poros dienu (vos ne po paros) valgai, druska ir prieskonius
buna pasieme. O karstai viskas daug greiciau...    Cia tik mano nuomone...
O po poros savaiciu - menenesio jei kas 'neissaude' tai ir  laikysis..