Tema: Re: Elektrine pjaustykle
Autorius: Insane
Data: 2011-06-30 09:33:08
Na nebutinai.. Bet perkant reiketu pasiziureti, ar gerai tarpelis
reguliuojasi.. Tikrai esu mates kazkokia betaline buitine, gal bosch, kur
tarpas buvo stabilus.. Pats turiu kazkokia paprasta plastikine, tai tas
padekliukas, kur tarpeli reguliuoja, siek tiek juda.. Tai labai lygiai
tikrai neatsipjauna plonai jei nori...