Tema: Re: Kombainas ... ar ne kombainas
Autorius: Tomas
Data: 2011-06-27 10:55:03
On Sun, 26 Jun 2011 15:51:32 +0300, meska <meska@nospam.fmu1.net> wrote:

> Taigi vat.. prisireikė pakeisti seną kokteilinę kurioje buvo trinamos
> sriubos, malami prieskoniai ir daromi vaisiniai kokteiliai. Ir bežiūrint
> plačiuosus internetus iškilo pagunda įsigyti viską viename - kombainą.
> Su kuriuo be visų kokteilinės panaudojimo būdų būtų galima darytis morkų
> sultis, susimalti faršą, ir susitarkuoti bulves.
> Ar verta? Nes kaip suprantu prie minusų paminima kad mėsa jie
> dažniausiai mala prastai, bulves tarkuoja irgi nekaip, o jei sugenda,
> tai "netenki" kelių prietaisų iškarto. Ir gali iškarto galit kokį modelį
> rekomenduot?

Turiu Braun K700. Daugiausia naudojam visokioms bulvėms ir morkoms
tarkuoti ir pjaustyti, mėsai kapoti, skystoms ir poskystėms tešloms
maišyti. Yra ir priedas sultims spausti - daugiau dėl vaizdo, nors
nedidelį kiekį sulčių išspausti galima. Prietaisu esu patenkintas.

Man rodos svarbiausia perkant kombainą - neturėti nerealių lūkesčių (aš
pvz. žinojau, kad šitas kombainas man sulčių normaliai nespaus ir kietos
tešlos neminkys), o nupirkus - laikyti jį visada po ranka, o nenukišti kur
į spintelę. Nes tada tiek jį ir tenaudosi ;)