Tema: Re: Virtuvės technika
Autorius: mindau
Data: 2011-06-15 16:02:06
nenoriu as nieko izeisti.. bet patirtis ir praktika man sako, kad visi
navarotai naudingi jei juos moki tinkamai panaudti ir tikrai naudoji.. nes
paprastai zmones prisiperka "funkciju" tik tam, kad ju tureti ir pries
draugus/kaimynus/gimines pasipuikuoti.. jeigu moki gaminti ir gamini daug
tuomet svarbu: orkaites talpa, greitas orkaites ikaitimas ir tik po to jau
visa kita.

stiklinis dujines kaitlentes pagrindas ok. ketiniai puodu laikikliai geriau
nei paprasti emaliuoti. el.uzdegimas ir duju nuotekio kontrole dabar jau
kaip ir standartine iranga.

indaplove, vel gi jei daug gamini ir prisikaupia puodu/keptuviu/skardu,
visapusiskai geriau plati.. verta surasti tuos papildomus 15 cm. nors
gyvenant vienam asmeniui ir neplanuojant jokio seimos pagausejimo gana bus
ir siauros.
brangesnes geresnes visu pirma tuo, kad yra tylesnes. programu/temperaturu
kiekis ne toks svarbus. isplovimo kokybe didele dalim priklausys nuo
mokejimo teisingai sudeti indus ir teisingu plovimo priemoniu naudojimo bei
profilaktines indaploves prieziuros (nuriebalinimo/nukalkinimo).