Tema: Re: Krykstynu stalas
Autorius: Tomas
Data: 2011-06-07 10:00:56
On Mon, 06 Jun 2011 11:27:58 +0300, Toxis@ze_yval_place <tox@work.ble>
wrote:

> Matyt antra dalis..
> Taigi, kiaushiniai apskrytai yra pagonishko ritualo dalis, o ju
> dauzhymas simboziuoja berods vaisinguma - kadangi krikshchionybe
> apskrytai yra ish lopu (visu romos imperijoje egzistavusiu religiju  ir
> mitologiju samplaika) sudarytas frankenstein'as - joje ir yra pilna
> tokiu absoliuchiai nesuprantamu dalyku (kaip kriskhchionys tiki, kad
> velykos yra jezuso prisikelimo shvente ash iki shiol nesuprantu, kai tai
> yra nuo menulio priklausanti, kilnojama shvente..

O jei tave viduržiemyje pasiųstų į mišką žibučių ar žemuogių rinkti, tai
tu ir eitum?

Lygiai kaip kiaušinių daužymas per Velykas yra ikikrikščioniškas paprotys,
taip ir savęs ir kitų žalojimas
kai kuriose kultūrose yra paprotys egzistavęs iki islamo (krikščionybės ar
kokio mumbojumbo garbinimo), egzistuoja prie islamo
(krikščionybės ar mumbojumbo garbinimo), ir matyt egzistuos po islamo
(krikščionybės ar mumbojumbo garbinimo) ...

> bet smegenu plovimas nuo vaikystes turi savo zhavesio, o kaip matosi ish
> nekuriu krikshchioniu (pvz tmstos) protavimo sugebejimu - darosi aishku,
> kaip tai atliekama...

Toli man dar iki krikščionio. Tik aš nematau priežasčių tyčiotis iš žmonių
tautiniu, religiniu, rasiniu ar lytiniu pagrindu.

Ir tau geros dienos!