Tema: Re: dekui Dievuliui!
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-05-09 16:03:11
cigarus reikia megt (beja visos cohibos kaipir yra originalios ish kubos;),
o jei juos megsti tarp kohibos ir kitu cigaru, nesvarbu ar taip butu low
budget high endai kaip quorumas, ar stiprus mid range don diego - visgi
cohibos yra tikrai geriausi. Taip, galima priekaishtaut, kad ash kergiu
nikaragua, dominika ir kuba i viena vieta (o, kaip bebutu keista, visgi ir
tas skirtumas jauchiasi), bet lygiai taip pat galima minet ir
quantanamera's - na, bent jau man - cohibos yra kolkas geriausia, ka rukiau
(tiesa ish tu pachiu cohibu rukiau tik siglo IV/V/VI )...
jei cigarai nepatinka per se - nesvarbu kokio brangumo cigaras, jis vistiek
nepatiks. O ypach cigaras su skaniu (butent skaniu) konjaku, ar 7 metu/barel
proof havana yra absoliutus ir neishpasakytas geris (velgi su salyga, kad
tau patinka havana ar konjakai to begin with;)