Tema: Re: Blynai su silke
Autorius: ALORA
Data: 2011-04-29 10:58:11
nu bet su obuoliais tai gal be česnako.
Siūlau pamėginti su silke ir su obuoliais, manau, nenusivilsi :) Tik obuolių reikia kietų ir rūgščių, seniau imdavo antaninius arba
"Bogatyr". Obuoliai pjaustomi gan smulkiais kubeliais, maždaug 3x3mm, jų turi būti maždaug trečdalis-pusė silkės tūrio.

O tie vien su obuoliais pas mumis ne mieliniai, o paprasti blyneliai, kuriuose obuoliai yra supjaustyti griežinėliais. Kadangi
obuoliai daba nenormaliai saldūs, aš į tešlą dedu druskos ir čilio, tada skonis būna ne prėskas