Tema: Re: OT: siuksliu rusiavimas
Autorius: ALORA
Data: 2011-04-24 08:57:42
Lietuvoje rūšiavau tik popierių, nes jo buvo daaaug ir jis keliaudavo į mamos sodą deginti :) Netgi butelių nepridavinėdavau, tai
buvo "labdara" bomžams.
Vokietijoje rūšiuoti verčia utopinės šiukšlių išvežimo kainos, todėl rūšiuojamas popierius, pakuotės, biologinės atliekos (tipo
maistas), stiklas. Pakuočių plauti nereikia, bet jos turi būti tuščios. Jos surenkamos vadinamuose "geltonuosiuose maišuose", ant
kurių parašyta, kad į jį galima kišti plastiką, metalą, laminuotą popierių, bet jokių kitų duomenų apie konkrečias medžiagas nėra.
Aišku, gali būti, kad konkreti įmonė renka tik tam tikro tipo medžiagas, bet čia jos ir reikia klausti