Tema: Re: vynas i namus
Autorius: Gipsas
Data: 2011-04-15 12:21:43
siaip tikrai ziauriai fun dalykas..atsidarai, o ten idetas koks butelaitis
Urugvay vyno, pora is Australijos, Klaifornijos ir kokie keli
Europietiski...vienzho malonios staigmenos..
ir kartais gauni tikrai auksto lygio vyno uz nedidele kaina..man susirode
labai idomiai...o ar cia lietuviuss sudomintu, tai klausimas..