Tema: Re: Sula ne prie tualeto
Autorius: bastunas
Data: 2011-04-11 08:52:14
Bega tikra to zodzio prasme. Pragreziau sestadieni misko gludumoj tris
berzus. Rezultatas po paros 1-20ltr, 2-15ltr, 3-2ltr. 3 uzkaliau del blogos
iseigos. Raugiu su citrina, razinom ir juodo serbento sakelem. Laikau saltai
rusyje 25 ltr induose. Pernai viena teko ispilti, blogas skonis gavosi.
Itariu, kad nuo skruzdziu antpuolio.Jos tikrai ziauriai megsta sula.  Reikia
pries greziant vengti ju kaiminystes. Nors indo virsu aprisu kapronu, bet
jos ropinedamos matyt palieka savo rugsties.