Tema: Re: Bandeles ir kitkas
Autorius: bite
Data: 2011-04-10 23:53:12
Nupjaunu tik viršutinius lukštus nuėmus, bet nelupto svogūno trečdalį, du
likusius trečdalius dedu pjūviu ant lėkštelės, kurioje-mažulytis šlakelis
aliejaus, gal koks arbatinis šaukštelis ir, laikydama už "uodegėlės", patepu
keptuvę. Tarp svogūno sluoksnių labai gerai laikosi aliejus. Vėl padedu ant
aliejuotos lėkštelės. Šis būdas patinka labiausiai.
Teisingai keptuvei pakanka į tešlą šaukštą aliejaus įplakti...;)