Tema: Re: Q: kokia keptuve pirkti
Autorius: trickyvic
Data: 2011-03-24 09:56:48
Skirtingos keptuves - skirtingiems dalykams, vien tik storasiene spizine
ar kokia ten bebutu sunki ta keptuve, nebus universaliu irankiu tik del
to, kad ji sunki.
Man paciam asmeniskai yra teke dirbti su skardinemis keptuvemis kurios
buvo tinkamai priziuretos ir ka as galiu pasakyti jog dirbti su jom
vienas malonumas aisku skarda skardai nelygi.