Tema: Re: rukyta mesa vilniuje?
Autorius: Arj
Data: 2011-03-16 15:56:49

> del sio teiginio drisciau gincytis... gerai isrukyt mesa reikia moket ir tuo labiau rukant reikia ja priziuret, kad
> gerai isruktu. Ne veltui nuo seno sako kaimuose, kad va tas ir tas tai gera isruko, o anas tai iskepa, nedaruko
> aitriai isruko ir t.t.

Jei cia apie tai kad reikalingas "know-how" - taip, jis netgi labai reikalingas.
Bet nieko ten sudetingo - svarbu kokios malkos (90% sekmes), dumo temperatura ir trukme.

Dar priklauso kaip rukysi - saltai ar karstai. Jei karstai - tai taip, temperatura/trukme svarbu atitaikyti, nes gali
buti ir perkepe, ir zalia.
Jei saltai - nu tai kokia ten prieziura - va kaime pas mane rukydavo kumpius/lasinius viska is eiles.
Procesas - ryte ikuria zarijas rukykloj, uzmeta gausiai malku, uzdaro duris +- sandariai (kaip rukyklai), ir eina savu
darbu dirbti, per visa diena nekreipia demesio. Kita ryta vel tas pats ritualas. Trukme - lasiniams 2 savaites,
kumpiams - menesis. Rezultatas labai geras.