Tema: Re: Kava iš Švedijos
Autorius: apu
Data: 2011-03-10 21:30:46
as buvau imetes. Vezames Arvido kava. Merginos geria, as arbatinis esu :)
Nmaie zmona geria kava, tai buvau ir sitos pajames ir pupelines i aparata -
nu zjb. is supermarketo jau nebenori, o gurmanu parduotuves ta kava parduoda
~30lt panasiai.

 kita savaite kaip tik vamzdi is SE vesimes, tai ir kavos gal prigriebt eitu
(dar paklausiu, ar kontoroj lysnu nera). girdejau merginos zirze, kad svedai
kainas pakele, tai daba pakelis kazkas palei 20lt iseina... galeciau
patikslint. parasyk i pm paderinsim ka nors.