Tema: Re: gana jau
Autorius: Lavonas
Data: 2011-03-03 16:06:25
Ash asmenishkai manau, kad visai ner reikalo uzsiimti viso raciono gaminimu
patcem, nes tikrai yra kas tam tikrus produktu jau daro, tik reikia
susirasti, kas yra sunku. Manau galima augintis patcem darzoves ir vaisius,
bet mesytia, vistiek stengciausi gauti ish patikimu shaltiniu. Asmenishkai
ash perku jautiena ish tokio Alvydo "berods" Grishkeviciaus (pavardes
tiksliai neprisimenu) (t.y. pirkau kolkas viena karta, nes labai daug
uzsipirkom vienu kartu), jis mano mamos tolima gimine yra. Augina kazkokios
azijietishkos rases gyvulius buivolus. Sake jis man, bet ash pamirshau koke
te veisle. Pats matciau, kaip tos karvutes begineja shirvintos pakrantemis
ir rupshnoja zolyte. Jis man porino, kad pasharais jokiais nesheria, tik
zole ir shienas ziema. Zudymo metodas yra nushovimas i tarpuaky. Kad
pripratint prie garso ir nebutu jokio streso gyvuneliams, jis i savaite
kelis kartus prie bandos pashaudo ish pistoleto i ora. Jago noresit, galit
dalyvauti nushovime, bent jau man siule. Klause ar esu shaudes. Sakeu, kad
nea, tei pabijojo man duot ginkla, bet jeigu esat laike ir shaude, tei
galesit savo ishsirinkta gyvuliuka ir patys pribaigti. Ishdarinejimas gali
vykti ir prie jusu akiu. Jis tam turi stalus ir vieta shale tokios pirteles
ir upelis shale yra. Tei ish esmes jis uzkure ta pirtele NACHALIAVU ir
galima pasiparinti :D Beja, jis da kazka minejo apie savo nusistatytas ribas
del vershiuku amzeus, bet jau nebepamenu ant kiek jaunus jis galabyja. Mes
pirkom ashtuoniu menesiu vershiuka. Krc mesos pirkimas pavirsta i ishvyka i
uzmiesty. Mes te vazevom dvi sheimos ir tikrai labai neblogai praleidom
laika :D Pastebejimas: tokios sodrios mesos spalvos senokai nesu mates :D ok
daba apie pirkima: sheip mes ish pradziu taremes, kad jis padarys rinkinukus
po 10 kg. I rinkinuka ieina visokios mesos. Poto kai jau te liko ivairios
mesytes, pasidereje vietoje, nupirkom visa likusy vershiuka, nes atsispirti
buvo sunkoka. Vieno rinkinuko kaina buvo 150 Lt. Zodziu vidutine kg kaina 15
lt gavos, o likusi mesyte yvairiai kainavo. Nznau gal kam tai pasirodys
brangu, bet bent jau mes likom ypatingai patenkinti visu pirkimo procesu bei
produktu, kury gavom. Ash da specialiai nuspirkau shaldymo deze, kurios bled
i mamtenis nelabai atkreipiau demesio pirkdamas, tei vos suradau kur
inkishti :D Tei ir valgom daba ta mesytia.
Beja matem, kad jis augina dar ir zasis ir triushius, bet kazkaip
nepaklausem ar jis juos irgi pardavimui augina. Zodziu siulau ir
rekomenduoju!!! :D
Jago kas susidomejot ir noresit telypono, pasiknises atrasiu. Rashykit :)

P.S. mano mesos pirkimas vyko priesh gerus metelius, tei jago kas te
pasikeite ten, nepykit :D Mano asmeninis patyrimas buvo kazkas link idealaus
:D