Tema: Re: Attn: Indraja
Autorius: ALORA
Data: 2011-02-22 11:07:16
pelėsis neblogai, jis toks baltas - pilkas pelėsinis ir būna (tipo, toks labiau sausas), bet iš tavo aprašymo tai lyg ir kažkoks
glitėsis, o tai jau negerai. Visgi mėsa yra slidus dalykas ir su jos gedimais geriau nežaisti.
Mano tėvai anksčiau dažnai dešras vytindavo, irgi vieną kartą įsimetė kažkoks glitėsis, nors dešros atrodė nepriekaištingai. Bet
perpjovus pasklido baisiai nekoks kvapas ir iškeliavo 20 lazdų į šiuklinę. Tėvai tada suvertė bėdą druskai. Aš atsimenu tik, kad
laaaabai smirdėjo :) Tiwesa, berods pjovė ne dėl to glitėsio, o dėl to, kad dešros per ilgai buvo kietos, ta prasme, nesiraukšlėjo,
kaip normalaus džiuvimo metu