Tema: Re: triple sec
Autorius: Toxis
Data: 2011-02-20 11:27:28

"servisas" <mes@esame.cia> wrote in message
news:ijpdq5$4nc$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> Ka as zinau, nepatiko man. Emiau pagal wikipedios siulyma:
> 3.5 cl (seven parts) tequila
> 2.0 cl (four parts) Cointreau or Triple Sec
> 1.5 cl (three parts) lemon or lime juice
> Rezultatas gavos labai rugstus ir neispudingas. Visi ingredientai jautes,
> tequila sierra geltona, triple sec siroko, nuo pirmo mano kokteiliu
> vakarelio pries 9 metus uzsilikes, ir sultys laimo. Zmona is vis
> srebtelejo ir grazino. Speju, jei norint gauti geriama, reikia imti ne
> sviezias sultis, o tas is pakelio, jos saldesnes ir geriant galbut mintys
> kiltu kitokios negu "nu nx, kaip rugstu".

na, shitam geralui imho yra privaloma tik laimo sultys + butinai - laimu
arba tuo pachiu geralu , pashlapine pirshtu galus apvedam stiklines krashtus
ir tada atsargiai krashtu prasukam per smulkios druskos kruvele (kad
stiklines krashtas pasidangtu druska) - tada kai geri, pirma turi kontakta
su druska, tada ateina margarita...
Jei gavosi tavo skoniui per rugshtu - galima buvo daryt 1:1:2 proporcijom
(ar 1:1:1.5) kur 2 ar 1.5 yra triple sec'as (tiesa mano skoniui tai vos vos
per saldu)
ir kaip minejau, gera tekila imho chia yra ne prabangos klausimas, o butent
gero skonio - siera imho chia visai netinka - rekomenduoju arba jose, arba
olmeca (nebandzhiau su sauza, nepasakysiu)... Tiesa pasakius ir ant triple
seco taupyt nereiktu (kaip padariau ash:), bet manishkis netychia gavosi
toks visai padorus

> Idomu tik, kaip tas, kuris rase sita recepta sugebejo curacao pakabinti
> virsuj, visada geralas, turintis daugiau cukraus ir/arba maziau spirito
> grimzta zemyn, kas siuo atveju ir gavos.

ruda havana vietoj 151 proof imho neteisingas pasirinkimas, todel, kad ji
per silpna - 151 proof yra 75% (reikejo bandyt stroh, praktishkai
vienintelis lietuvoj, kuris sukasi virsh 50%).
bet chia shiaip kabinejimasis:)
kas del sluoksniu - reikia labai atsargiai pilti gerima, kuris nori, kad
kabetu virshuje per shaukshteli , kad kuo mazhiau skyschio turetu tuo pat
metu kontakto su apachioj esanchiu skyschiu... Tiesa ar tai pavyktu su ish
principo sunkesniu skyschiu - fyg znajet:) beilis puikiai sugeba nugult ant
kahlua, o 151 proof romas, ar absentas lygiai taip pat ant beilio -
nebandzhiau vice versa - t.y. ant romo ar gultu toks kahlua, nezhinau, o ir
speju, kad matyt ne, nebent zhaisti su shaltumu - jei romka atshaldyta tiek,
kad pradejus 'klimpti' (shiuo atveju 45/47%, ne 75%:) - matyt ant virshaus
galima ikurdinti ir klampesni skysti, bet reiktu eksperimentuot...