Tema: Re: Plovo prieskoniai
Autorius: trickyvic
Data: 2011-02-18 19:50:06
Ka reiskia originaliai? Kazkokia nesamone kai kalbama apie toki dalyka
kaip plovas kurio yra 100-tai rusiu ir jo variacijos sutinkamos nuo
vidurio azijos iki afrikos.
Kas liecia kumina tai tiesiog kuminas yra lengvai paskrudinamas ant
sausos keptuves ir sutrinamas tam kad butu intensyvesnis skonis ir jo
nereiketu deti tiek daug tai dalinai del ekonominiu sumetimu.