Tema: Re: elektrinis virdulys su kaitinimo spyrale
Autorius: Paul_
Data: 2011-02-15 12:36:43
Taip tas naudotas ~10metu Moulinex su paauksuotu filtru irgi buvo su spirale. Veikia ligi siol ir garsas yra, bet jis mazesnis, galima buvo radija klausyti ir tv ziureti, o su pasleptu kaitinimo elementu situacija tokia, kad nieko negirdesi.
Itariu, kad del konstrukciniu paslepto elemento virdulio dugne specifikos ir gaunasi, jog dugnas veikia kaip dinamikas ir virpesiai susidarantys kaitinant vandeni efektingai paverciami triuksmu.
Spirale nors ir vibruoja, bet neturi kur to triuksmo prisiletus padidinti, nebent tik i virdulio korpusa.

Tranzoo: Kokie virduliai tarpusavyje buvo lyginami? Jei as skirciau ~300Lt ar galeciau tiketis tilesnio virdulio su pasleptu kaitinimo elementu?

P.S. Paprastai vanduo virinamas tik viena karta.