Tema: Re: Karka, receptas needed
Autorius: boo
Data: 2011-02-13 12:57:40
2011.02.12 19:47, 499 rašė:
> Berods cia buvau rades recepta, kaip paprastai paruosti karka. Pamenu,
> kad skura reik ipjauti :) Priminkit, dekingas.

Užvirini puose vandens, įdedi gerą saują kmynų, pasūdai. Dedi karką,
pusvalandį apverdi. Ištrauki, skūrą įpjauni iki lašinio 1cm juostelėm.
Visą karką įtrini rupios druskos, trinto česnako ir kmynų mišiniu. Dedi
į skardą, ant dugno truputį vandens, kad nesviltų. Kiši į orkaitę ir
kepi kol iškepa. Pabaigoj kepimo, jei odelė nepakankamai traški, tai dar
kilsteli tmp, kad apskrustų.

Kepant karką ant bliekos dugno galima pridėti daržovių (morkų, svogūnų),
obuolių, raugintų kopūstų ir pan.

Šiaip raktiniai žodžiai gūglyje - "stelze" ir "schweinhaxe".