Tema: Re: Tipo reklama (buvusi Transilvanija)
Autorius: ALORA
Data: 2010-12-02 10:19:35
aišku. visai vykusi ta koncepcija buvo. ir tiko toje vietoje. Jie išsiskirta
lietuviškai, tai tikriausiai ne taip dar blogai. Nes būtų išsiskirta
europietiškai, daba visi neišeitumėte iš teismų ir galų gale baigtumėte
bankrotuose :)
O atsiminimai - ten tiesiog buvo vienos grupės sąbėgių vieta. kodėl ten,
nežinau, bet buvo smagu :)