Tema: Re: rauginti glibukai
Autorius: bzik
Data: 2010-11-30 09:09:09
hm... vien gudukai gal ne pats tinkamiausias pasirinkimas. Man skaniausias raugtas visokiu grybu misinys.Gudukus mes kisam i stiklainius su pakepintu svogunu ir pomidoru padazu.
Raugimui geriau kietesni. Pvz. siemet buvo gausu rudmesiu, tai jos puikiai isrugo.
Grybus visada nuverdam. I saldytuva reikia det ne kai pradeda rugt, o isrugsta.