Tema: Re: Zirniai prie alaus
Autorius: Kypsas
Data: 2010-09-10 22:01:50
o vat as siandien, pasidariau Indian style avinzirnius...
pakepini raudona svoguna, sumeti smulkiai pjaustytus du pomidorus, dar
pakepini..idedi pora shaukshteliu "CHANA MASALA", druskos, suverti mirkytus
avinzirnius, pakepinti 5 minutes, idedi sodos 1/5 saukstelio, uzpili
vandeniu ir patroshkini 40 min..
Nu gardu!