Tema: Re: Keptuvė?
Autorius: NicMC
Data: 2010-09-09 21:06:23
On 2010.08.30 11:04, meska wrote:
> Reikia paprastos keptuvės :) Kiek skaitinėjausi - daug kas giria
> keramikinės. Klausimas - kur ir po kiek ant Vilniaus ieškot?

O gal galima plačiau, kame pliusai tos "keraminės" keptuvės?
Kažkaip nesugebu įsivaizduot keptuvės iš molio/porceliano... Šilumos
laidumo nulis, kas keptuvei gan svarbu. Ne, nebent šilumą gerai laiko..

P.S. Mano geriausia keptuvė - "24 Glod Karat Lady", 12 metų senumo. Nei
naujas wok'as nei tas pats iki akcijos stebuklas toli gražu taip netinka.
Keista, bet prieš 12 metų pirkta kinietiška kepuvė daug storesnė ir
sunkesnė, už dabar parduotuvėse kabančius tefalius ir pan...