Tema: Re: Miltai
Autorius: Junda
Data: 2010-09-24 20:39:32
Vienintelis veikiantis būdas nameliai (spąstai) su feromonais. Visos
prilimpa, niekas kirmėlių nebeveikia ir išnyksta. Lietuvoj pirkt nėra,
per ebay iš JAV siunčiaus. Buvau labai daug paėmus, kad pigiau siuntimas
būtų, likusius pardaviau per kelias dienas, tereikėjo užsimint vienam
forume, kad turiu... Vienžo paklausa buvo akimirksniu, supratau, kad
pusę Lietuvos apnikusios kandys.

Aišku, prieš dedant namelius, reik viską išmest, kas įtartina, viską
actu išvalyt ir visokių atbaidančių priemonių dėt. Visos priemonės kartu
duoda rezultatų. Po vieną tai nelabai.