Tema: Re: Programa „UZBEKIÐKAS PLOVAS“
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2010-09-23 22:49:12
~10 žmoniu ir pas mane komfortiškai sutipltume (Kaunas). Nemanau, kad
realiai daugiau ir susirinktu.
Yra pavesine, turiu storasiene šašlykine, ant kurios ir kazanas telpa, ir
puoda galima statyti, ir mesa kepti.
Del ežero: sunkoka bus (jei kalba apie plova), daug rakandu, irankiu,
vandens reiks, plovimo bus,
pjaustymo ir etc. Reikes ir pavesines, stalo. Cia ne šašlyko kepimas ir
šnapso gerimas.
Iš 21ltr. kazano galima pamaitinti > 60 žmoniu.
Domeikavoj (prie pat Kauno) yra tokia sodybele, ten ji labiau orientuota i
žvejyba ir pirti, bet ji popigiaja. Tai gal tada geriau jos tvenkinyje
pagauti karpi ir kokia nors fantastine žuviene ant laužo padaryti?
Neabejoju, kad atsiras žuvienes receptas, kaip pvz. Povilas tikrai ji turi
:).
Taip pat išlieka variantas i Anykšcius nuvažiuoti. Reiktu aišku
pasiskambinti ar ta programa dar daroma, gal jau užimti savaitgaliai ten iki
pat pavasario...
Variantas prie Vilniaus? Su malonumu prisijungciau, jei tik laikas tiks.
A, na del laiko - šis VI'ienis tiek Kaune, tiek Vilniuje, kaip sako
meteo.lt - bus sauletas.

p.s. Šiandien toks fantastinis oras buvo lauke, o aš buvau sutares kavines
virtuvej plova daryti...
--
Su pagarba: pozherukas
---