Tema: Re: Garpuodis :D
Autorius: PostInfarktas
Data: 2009-02-23 09:36:39
Tai gal paciam reikia ne garpuodzio, o storadugnio puodo? Tuomet gali virti
(troskinti) garuose. O tas dvieju aukstu puodas gal ir nera toks butinas.
Pas mus yra Zepter puodu rinkinys, tai ta garini dviauksti tikrai labai
labai retai imam. Paprastai apsieinam su mazaisiais puodais, kuriuos
naudojam kasdien. Aisku, yra tu firmu ir daug pigesniu ir, ko gero, nelabai
prastesniu.