Tema: Re: Kaunieciams (kepykla)
Autorius: Indraja
Data: 2010-02-10 15:58:20
Idomu, ir manau reiks pratestuot tas kepykleles, bet kazkaip nepasitaiko
progos per senamiesti perbegt....

O va kalbant apie kepiniu kokybe ir rusis, noriu pasidziaugti vienu
atradimu.
Kepyklos "Rolanta" kepti sausainukai "Žara". Aptikau ju, kaip bebutu
keista - ten, "kur apie viska pagalvota", Šilainiuose. Sausainiuis labai
megau...pries 10 metu, o paskui jie palaipsniui dingo is firminiu ir ne tik
parduotuviu.
Jei kam kyla klausimas, ko as cia dziugauju, noriu paaiskinti.
Dar pries 5ar daugiau metu, sios rusies sausainius is sluoksniuots teslos
nustojo gaminti ne viena kepykla, nes ju gamyba - neatsipirkdavo. Sausainiai
butent tokie gaunasi tik is naturaliu produktu, o gaminami jie - tik
rankomis.
Taigi, arba kazkas isrado labai kokybiskas "identiskas naturalioms maisto
medziagas" kurias naudoja ir apgaudineja mane su tais sausainiais ir
informacija etiketese, o gamina juos - robotukai :))) Arba tikrai sitie
sausainukai geri (beje, ne pigus)./