Tema: Re: INFO: Stintu svente Palangoje vasario 13 d.
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-05 11:32:56

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> parašė naujienų
news:hkgnlg$9i4$1@trimpas.omnitel.net...
> Kiekvienam bajeryje yra tik dalis bajerio.
> Rezultate - grindis sveiciau dvi dienas nuo tos smarves. Su visa imanoma
> chemija ir liaudies priemonemis. Tik sugadinau parketa ir turiu dabar
> priminima vidury kambario. Kvapas dar koki menesi laikes.

Man buvo panasus bajeris, tik zuvis nebuvo supuvusi.

Su didele draugu kompanija dareme 48 valandu zvejojimo varzybas. Pradejo
lyti ir sulindome I masinas. O ten prasidejo festivaliai. Festivalinome
ilgai ir garantuotai pameteme laiko nuovoka, bet skrandziai gurge ir prase
silto maisto. Nutarta buvo virti zuviene. Bet pasirode,kad niekas is visu
zvejojusiu nepagavo ne vienos zuveles. Teko vaziuoti I artimiausio kaimo
parduotuve ir pirkti saldyta juros lydeka. Nupirkome zuvi ir gryztame atgal
Vienam kolegai kilo ideja pagaminti surstrominga, bet apie tai jis man
nepasake, o tiesiog viena zuvi pakiso po keleivio kilimeliu arciau peciuko.
Suradau "dovanele" gal po 3-4 paru, kai pradejo jaustis surstromingui
budingas kvapas. Kuom as tik nevaliau tu kilimeliu + kelis kartus variau I
chemini valyma, bet ta smarve buvo tokia, kad jau pradejau mastyti apie visu
kilimeliu keitima, nes masinos su tokiu kvapu tikrai neikam neparduosi, nors
ji buvpo ir labai paklausi ir ganetinai nauja.
O bet taciau , viena diena rukydamas darbovietes koridoriuje, apie tai
issikalbejaua su salia buvusios firmeles vadu. O anie pasirodo gyveno is
to,kad tiekdavo valymo priemones valdzios istaigoms. Tai ta vadelis dave man
savo bernioka su kazokiu tai purkstuvu, nuejome iki masinos, ispurske
kilimelius ir jau ta pacia diena to kvapo nebeliko.Ir nebeliko visam laikui
Pasirodo,kad yra spec. priemones ,kurios isnaikina oprganika ir baltyma.