Tema: Re: Saltinio vanduo
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-01 13:29:15

"keksas" <keksasREMOVE@gmail.com> parašė naujienų
news:hk6cl7$9gp$1@trimpas.omnitel.net...

> O kas yra negeras gruntas?
> Vieta nutolusi nuo artimiausios kanalizacijos per kelis kilometrus (nera
> ne vienos sodybos) ir yra miskelyje. Nedideliu atstumu yra ir daugiau
> versmiu, is kuriu kiek zinau zmones vezasi vandeni ir naudoja.

Mano buve kaimynai jau bala zino kiek metu vezasi vandeni is Dvarcioniu
saltinio. Dalinai, gal ir todel,kad tiki jo sveikatigumu, bet turbut dauiau
del to,kad nerekia uz ji moketi. Zinau,kad tas vanduo issilaiko nepakites
bent jau savaite. O kiek is jo naudos, tai negaliu pasakyti. Kazkada ragavau
ta vandeni , tai kazko ypatingo nepajauciau. Bet jeigu taip saziningai, tai
nesu linkes tiketi jo sveikatingumu - visgi jis isteka mieste ir tikrai
isteka is pavirsinio vandens gyslu,kas tikrai nera labai gerai.