Tema: Re: Stintos?
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-31 20:24:33

"hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> parašė naujienų
news:hk45g9$8ba$1@trimpas.omnitel.net...
> teoriskai stinta yra ta zuvis, katra atplaukia is juros, o stinteles
> gyvena
> ezeruose ir apie jura skaito nebent pasaku knygose

Net patys ichtiologai neturi vieningos nuomones apie tai ar cia skirtingos
zuvys ar tik skiriasi tuom, kad vienos gyvena gelo vandens ezeruose, o
kitos - juroje, bet vis vien nersti gryzta i gelo vandens telkinius -upes.
As pats iki praeitu metu buvau kategoriskai nusiteikes pries ezerines
stintas, nes iki tol nebuvo teke matyti normalaus dydzio zuveliu ir tik del
sios priezasties palaikiau pozicija, kad jos yra visai kitos zuvys ir nefig
su jom vozotis ir bandyti jas gaudyti. Bet kai Aiseto ezere pats pagavau
stinteles, kuriu dydis net virsijo juriniu sesuciu dydi, nuomone dalinai
pakeiciau. Bet reikia pripazinti,kad daugumoje is Lietuvos ezeru jos yra
gerokai smulkesnes uz jurines giminaites.
O pagal teorija, tai ezerines stintos yara reliktines zuvys ir pasiliko
ezeruose po ledynu slinkimo, bet is tikro tai yra ta pati zuvis ,kaip ir
jurine jos giminaite.Todel jos irgi kvepia aguyrkais,gal tik ne taip
stipriai.