Tema: Re: Koldūnai
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-28 13:40:09

"Tomas" <t@t.lt> parašė naujienų news:hjrqt2$7dp$1@trimpas.omnitel.net...

> 00 tai malimo rupumas.
> O kietieji kviečiai (itališkai grano duro) - tokia kviečių rūšis.
> Pas mus neauga nes per šalta jiems. O Italijoj įstatymas draudžia gaminti
> pastą ne iš grano duro miltų

Per naujaka i svecius buvo atvaziaves vaikystes draugas is Ukrainos.
Pasedejom, pabaliavojome ir pasnekejome visokiom uzstales temom. Viena is
ju - kuom mano salis garsi pasaulyje. Ir stai isgirdau idomia naujiena -
ukrainieciai augina grudus specialiai italams ir praktiskai viskas
eksportuojama jiems. Ar cia nebus kaip ,kad lietuviai svaigsta apie savo
rasalu is Anyksciu buvima ant anglu karalienes stalo tikrai nezinau, bet
negaleciau teigti,kad taip nera.