Tema: Re: Q: lasisinis upetakis
Autorius: Jūratė
Data: 2009-12-28 22:46:13
gal ir mano žodžiuose nėra 100% tiesos, tiesiog bandžiau paaiškinti iš praktikos :)
Norvegijoj buvom vieną upėtakį pagavę ežere, tai jo mėsa buvo balta. beje Turkijoj valgytų taip pat.
aš neneigiu, kad jis priklauso lašišinių šeimai. bet kalba ėjo apie lašišinius upėtakius,
kurie visai nepanašūs į mano anksčiau minėtus upėtakius, tad darau išvadą, kad jie gali būti
užauginti žuvų fermose. nes jų teko matyti ir valgyti ir jie buvo kaip lašišos, tik mėsa dar raudonesnė,
tad iš to ir sprendžiau, kad gal būt Lietuvoje juos vadina lašišiniais užėtakiais.
atsiprašau jei ką suklaidinau :)