Tema: Re: Radviliskio duona Norfoje
Autorius: Arj
Data: 2009-12-14 12:10:23
hm... va keista kad ta kuria perku, yra isfasuota i geltonos spalvos maiselius
po 750g, raikyta, bet nepanasu ked ten butu puse kepalo - t.y. nera "krastines riekes", "kampelio" ar pan.
Vadinasi 2 variantai - arba i tuos 750g maisiukus papuola ir is 3kg kepalu, arba krastines riekes nepapuola.

Siandien varysiu s.miestelio norfa, reiks specialiai patikrinti :)