Tema: Re: kada geriausia raugti kopustus?
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-21 11:30:23
Nemaisau as hibrido su GMO - gal Tu ne taip supratai ka parasiau.O is
biologijos turejau 5 ir siaip nebuvau perestukinas,nors... ka tik buvau
ukininku turgelyje ne per toliausiai nuo Tamstos darbovietes ir sutikau savo
biologijos mokytoja.As ja pazinau,o ji manes is pradziu nepazino.....,bet
kai priminiau,kad mane isvare is pamokos ,nes susimusiau su keliais
klasiokais,tai irgi prisimine.