Tema: Re: del kiaulenos
Autorius: bzik
Data: 2009-09-10 11:24:27
Kaimuose, kuriuose lankausi nepazistu ne vieno zmogaus, kuris turedamas 2-4 kiaules galvotu apie ju pardavima. Net ir giminei. Tokie auginasi savo poreikiams ir skerdzia jas saltuoju metu laiku, arba esant reikalui.
Kalbam apie ukius, kur per metus ju uzauginama simtai. Perki pvz. ~100kg egzemplioriu. Ne ukininko reikalas kaip tokiu oru dorosi mesa. Jam is pavieniu asmenu uz kg didesnis biznis, nei ta pacia kiaule leist per turgaus prekeivius