Tema: Re: Kaip nudobt karpi?
Autorius: Povilas
Data: 2009-09-07 15:59:27
"pragäras" <briuseliokopustas@hotmail.com> wrote in message
news:h80u2u$vrm$1@trimpas.omnitel.net...
> nešiojama sinagoga :D
> galvojau Povilas, kaip žvejys, įsiterps, ale, matau, baliavoja kažkur ;)
> ir keista, kad niekas nežino. taigi mosteli buka peilio dalimi tarp galvos
> ir suburo, ir tiek žinių...
> ir nuo tada aš vegetaras ;)

Teisingai spejai .Tikrai baliavojau Ignalinoje - svenciau savo
gimtadieni.Nusiveziau ir meskeres,bet net neistraukiau ju is masinos.Bet uz
tat grybu prisirinkau.
Kas link karpio zudymo,tai is manes cia silpnas patarejas,nes sitos zuvies
negaudau,o ir parduotuveje jos praktiskai neperku - neskani ji man.
Bet jei kartais tenka didesne zuvi galabyt,tai ikisu peili uz ziaunu ir
perjaunu stubura.Dar neteko matyt,kad po tokios procedurs zuvis taskytusi
kraujais.