Tema: Re: liet. obuoliai
Autorius: -o-o-
Data: 2009-09-04 15:45:30
galiu duot patarima (nes pats juo kazkada pasinaudojau). Kai tarkim
isvaziuosi kur nors toliau nuo namu, vaziuodamas keliu stebek sodybas su
didesniais sodais ir kur daug obuoliu - drasiai stok ir eik kalbek su
seimininku. As jau 2x taip dariau. Dauguma ju vistiek veliau supuva, o as uz
20-30Lt kokia 30-40 kg ivairiu obuoliu prisiskinu. Ir zmogui gerai ir man,
nors, teisybei pasakius, abiem atvejais siule tik skintis ir veztis.